פרוייקט פינויי בינויי

אודות פרוייקט פינוי בינוי

פרויקטים מסוג "פינוי בינוי" צוברים בשנים האחרונות תאוצה כחלק ממדיניות ההתחדשות העירונית. מטרת הפרויקטים היא לשדרג שכונות או אזורים ישנים ומוזנחים, ולהפוך אותם לאזורי מגורים מודרנים וחדשים, תוך שמירה על שטחים פתוחים וירוקים ושיפור איכות הדיור והחיים של התושבים. הכדאיות הכלכלית הטמונה בפרויקטים מסוג פינוי בינוי עבור כל הצדדים המעורבים – העירייה, היזמים והדיירים עצמם –  היא סיבה נוספת שהופכת עסקאות מהסוג הזה למבוקשות מאוד.

בהתאם לחוק "פינוי בינוי", משרד השיכון והבינוי יכול להכריז על שטח עירוני כעל מתחם "פינוי בינוי", באופן זה שיש לפנות את התושבים המתגוררים בו, בכדי להרוס את בתי המגורים הישנים המצויים בו ולבנות תחתם מבנים חדשים בשכונות מטופחות ומתקדמות. דיירי בתי המגורים הישנים מקבלים פתרונות דיור חלופיים למשך כל תקופת הפרויקט, כאשר בסיומו ניתנים להם מפתחות לדירה החדשה שתקום במסגרת הפרויקט, שבמרבית המקרים הינה גדולה יותר ובעלת מפרט טכני רחב ועשיר. למעשה, אודות ביצועו של פרויקט מסוג זה, רמת הדיור של הדיירים עולה שכן הם זוכים לגור בבניין חדש (הכולל מעלית, חדרי ביטחון, חניות, מחסנים, חדרי שירות ועוד ועוד), וכן, בשכונה חדשה עם תשתיות משופרות, הכוללות, גינות ציבוריות, גני משחקים, רחובות משופצים, ואפילו לעיתים הקמת מרכזי בילוי ופנאי.

על מנת להתחיל בפרויקט של "פינוי בינוי" יש צורך לגייס את הסכמת דיירי הבניינים. בשנת 2006 תוקן חוק פינוי בינוי, כך שנקבע בו שאין צורך בהסכמת 100% מהדיירים כדי להתחיל בפרויקט, אלא מספיק בהסכמה של 80% מהדיירים בכדי לנקוט בהליכים משפטיים נגד "דיירים סרבנים" אשר מערימים קשיים בהוצאתו  לפועל של הפרויקט.

לעסקת נדלן צריכים עורך דין מקרקעין
עו"ד מקרקעין ערן ישראל - ליווי צמוד לאורך כל המשא ומתן

מלווים אתכם מהמשא ומתן ועד השלמת העסקה

אז אם אתם מחפשים עורך דין שילווה אתכם במסגרת פרויקט פינוי בינוי, ואם אתם לא רוצים להתפשר על איכות הטיפול והשירות המשפטי שתקבלו, צרו איתנו קשר עוד היום, והדרך אל הדירה החדשה שלכם תהיה בטוחה ומוצלחת.

פרויקט פינוי בינוי לא מתחילים בלי עו"ד פינוי בינוי

שוקל להצטרף להליך של פינוי בינוי? היות שמדובר בפרויקט ארוך טווח שכרוך בהליכים בירוקרטיים ומשפטיים סבוכים, הרי שלא ניתן לצלוח אותו ללא מינוי של עורך דין מקרקעין המתמחה בפינוי בינוי.
עורך דין פינוי בינוי המתמקצע בתחום צריך להגן על זכויותיכם, החל משלב המשא ומתן ועד לקבלת הדירות החדשות לידכם, באופן זה שתקבלו מהיזם את הבטוחות המתאימות והמספקות שיבטיחו את קבלת הדירה החדשה לידכם, וזאת מבלי שתטלו סיכונים מיותרים ומבלי שתשאו בכל עלות או הוצאה שהיא.

משרד עורכי דין ערן ישראל יספק לכם את השירותים המשפטיים הטובים ביותר וילווה אתכם לאורך כל שלבי הפרויקט, זאת תוך מתן ייצוג מיטבי מול רשויות המס וועדות התכנון, כזה שייגן על האינטרסים שלכם ויהיה מוכוון לצרכים שלכם. בזכות מיומנות גבוהה בליווי דיירים בפרויקטים נדל"ניים רחבי היקף, מומחיות ספציפית בתחום של פינוי בינוי, ושירות שניתן מכל הלב  – אתם תזכו ליהנות ממימוש מלא של זכויותיכם ומסיום הפרויקט, בהתאם ללוח הזמנים שהוקצב. אנחנו שמים כל לקוח במרכז, וכל לקוח שלנו מקבל את תשומת הלב המירבית ואת היחס הכי אישי שיש.

עורך דין מקרקעין ערן ישראל ניסיון עשיר בכל עסקאות המקרקעין